نگاه خیره عاملی برای قتل جوان ۲۴ ساله در البرز

نگاه خیره عاملی برای قتل جوان ۲۴ ساله در البرز
شناسه خبـر : ۱۱۳۹۱۲ سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: جوان ۲۰ ساله‌ای که به دلیل نگاه خیره اقدام به قتل یک جوان با ضربه چاقو کرده بود، توسط پلیس آگاهی این استان شناسایی دستگیر شد.

سرهنگ "محمد نادربیگی"  گفت: به دنبال اعلام وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در جاده آتشگاه، تیمی متشکل از کارآگاهان ادارات تشخیص هویت و مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: کارآگاهان با حضور در محل حادثه و بررسی‌های اولیه متوجه شدند که مقتول یک جوان ۲۴ ساله بوده که به دلیل نگاه خیره با یک جوان دیگر درگیر و در یک زد و خورد بر اثر اصابت ضربه چاقو به گردنش فوت می‌ کند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله اقدامات فنی و اطلاعاتی برای شناسایی قاتل آغاز و در یک مدت زمان کوتاه متهم که جوانی ۲۰ ساله بود، شناسایی و دستگیر شد.
وی گفت: متهم به ارتکاب قتل به دلیل خیره شدن مقتول به او اعتراف کرد.

دستگیری ۱۰ سارق سابقه دار با ۲۷ فقره سرقت در کرج

فرمانده انتظامی کرج از شناسایی و دستگیری ۱۰ نفر سارق سابقه دار با ۲۷ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.


سرهنگ "پیمان گودرزی" گفت : به دنبال اقدامات اطلاعاتی ماموران دایره تجسس کلانتری ۳۰ اسلام آباد کرج ، فعالیت مخرب ۲ باند سرقت از محتویات خودرو و همچنین سرقت کابل مخابراتی در حوزه استحفاظی این کلانتری محرز و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد.
وی اضافه کرد: پس از چندین شبانه روز تحقیق و پایش های اطلاعاتی، سرانجام ۱۰ سارق در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی متهمان در طی چند عملیات دستگیر شدند .
گودرزی افزود: از متهمان تعداد قابل توجهی قطعات خودرو و همچنین تعدادی گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.
وی اظهار کرد: در این ۲ پرونده، متهمان در مجموع به ۲۷ فقره سرقت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz